Sebabnya...
Nih, ada iklan yang saya buat untuk company Maple Leaf, driving school. Ini majalah yang diedarkan kepada umat Islam di Province Manitoba nih.
Diorang cuma minta iklan teks sahaja tapi saya tambah2 juga gambar..what else matter when they said that they LOVED it. ngehehe..
Pastu Cik F kenalkan saya kepada Mr Khalek, the owner of the company - Maple Leaf. He said that he was soo happy with the Ads, and he LOVED the colored version of the Ads that he would consider to use it next time :) He insisted that I give him my name and phone number, so that he can advertise my work - if someone want to order business cards etc.. Hehe...I'm overwhelmed. But I love to do this for free - it gave me greater satisfaction.. And alas, it was just an artwork done in few hours, due to the last minute info.
p/s: Don't hesitate to ask me again, I love doing this job :)
p/s/s: Nama Mr Z (and muka dia kecik) terselit juga dalam majalah nih, ada senarai nama sumer AJK kat UMMSA, ..kekeke, kelakar betul.Tapi kecik jer, yang perasan pun cuma wife dia sorang ni jer :P
2 Whisperers:
caya lah kak Z... omedetou!!
umie yg malas sign in blogger..hehehe
bolehla kan...sebagai SAHM, buat ads tuh kira dh ok ler kan? hehe
Post a Comment