Monday, September 22, 2008

Student Class Presentation

Tarikh: 8~10 Oktober 2008.
Tempat: Dewan UTHM

Setiap tahun pelajar2 dari kelas Jepun UMJ1312 diwajibkan menyertai Malam Bahasa Asing. Ada pameran kt booth, ada pembuatan replika dan ada pertunjukan pentas...
So, datangla ~smile~

My part is the "stage performance"...So esok and lusa, saya akan judge student punya persembahan. Preselection..Before the final selection...
Some of them were very determined!! They seemed quite excited to be able to apply Japanese Language in 'something' and to be able to perform on stage. Im quite amazed and overwhelmed.

Seronok tengok budak-budak nih! Teringat zaman2 dulu yang penuh energy and dreams. Sentiasa bersemangat... :)
Sentiasa sengih :)
hehe...dah senseinya pun rilex2 jer dalam kelas...

Umur budak2 nih sama jer ngan my bros kt uni, so basically I've been treating them as if Im treating my own brothers... Walaupun ada juga yang try very hard to be annoying, tak nak datang kelas tapi tanak kena deduct marks etc.. the number are quite neglegible. I must say that Im enjoying my time at class very much.. I thank Him for blessing me with such energetic and wonderful batch.

There were around 11 groups and only one group would be doing stage presentation.
Though...
I have better ideas :)
WAITTT~

2 Whisperers:

Anonymous said...

wah.. kalau idea dari zakiah sensei ni mesti power seh!!!!

lady zaini said...

Hahaha...saya harap itu pujian, bukan perlian...hehe
Kitene, zehi...
gakuseitachini yarasetai kotoga arundakedona....
jikan ga mondai desukedonaa... tarinasa sou..

 

-StiLL iN LoVe- Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez